Kopfer om tullkriget: Ståltullar behövs i Europa också
Christian Kopfer gästar Börsmorgon.
Christian Kopfer gästar Börsmorgon.
Agnetha Jönson har analyserat Latour.
Företag som vill vinna kunder kan inte längre luta sig mot låga priser och vassa kampanjer. Nu är det upplevelsen som avgör – från första intrycket till sista interaktionen. John Lindén, nordisk produktchef för Signage, berättar hur rätt digitala lösningar kan bli varumärkets främsta vapen.
Shein och Reliance Retail planerar att börja exportera Indien-tillverkade Shein-kläder inom ett år, enligt Reuters källor. Ambitionen är att öka antalet indiska leverantörer från dagens 150 till 1 000 fabriker, som ska producera för både inhemsk och global försäljning.
Linda Öhrn intervjuar Norwegians koncernchef Geir Karlsen
Att stänga dörren till USA är inte lösningen. Att isolera sig från världens största, mest dynamiska och fortfarande mest innovativa marknad kommer inte att stärka Europa. Tvärtom riskerar vi att försvaga vår egen ekonomiska framtid, skriver Lars Jensen, Founding Partner, Scale Capital.